femi health

צוות הגיוס

מטרת הגיוס היא לאתר את האנשים המתאימים ביותר למשרות בחברה.

צוות הגיוס מחפש את המועמדים אשר יש בהם את התעוזה והרצון להשתלב בחברה ולתרום להצלחתה באמצעות התפקיד אליו הם מועמדים.

כל המנהלים פועלים בצמוד למחלקת הגיוס, והנם שותפים מלאים לתהליך הגיוס, הקליטה וההכשרה של העובד החדש.

אנחנו מחפשים אנשים בעלי ידע, מקצועיות ושאיפות גבוהות אם גם בך יש את התעוזה והרצון אנחנו רוצים להכיר אותך.

לצפייה בטיפים לראיון עבודה מוצלח

הדרכת עובדים

פמי פרימיום מפעילה מערך הדרכה מקצועי שנועד להבטיח הכשרה מקצועית נדרשת לכל אחד מתחומי העיסוק בחברה – נציגי שירות, אנשי מטה ומנהלה, תפקידי בקרה ופיקוח וכן ליווי המנהלים והנציגים הקיימים בעבודתם היומיומית.

קרא עוד

רווחה

אנחנו בפמי פרימיום מאמינים שסביבת עבודה נעימה והשקעה בעובדים, גורמות להם ליהנות מהעבודה ולאהוב את הארגון – ולמעשה הופכת אותם לעובדים טובים ונמרצים יותר, ששואפים לגדול ולהתפתח עם החברה.

קרא עוד

קריירה בפמי

  • בית ספר להכשרת מנהלים
    בחברת פמי דואגים לקדם עובדים לתפקידי ניהול להכשירם  לקראת האתגרים העומדים בפניהם. מיום הקמתה, דואגת החברה לזהות ולטפח כישרונות של עובדים ומנהלים. לצורך כך, הוקם בית ספר להכשרת מנהלים של החברה. בית הספר מקנה מיומנויות ניהול לכל דרגות הניהול השונות. משך כל הכשרה הינו כחצי שנה.
  • החברה מטפחת את העובדים ודואגת לקורסי העשרה במיומנויות מחשב השונות
  • קורסים לניהול פרויקטים (PMO)
    החברה עוסקת בניהול מגוון רחב של פרויקטים במגזר הציבורי. ולכן דואגת להקנות מיומנויות בתחום ניהול הפרויקטים למנהלים על מנת שיוכלו לעמוד באתגרי העתיד של החברה.
  • "מגן מילואים"
    פמי פרימיום מוקירה ומעודדת עובדיה המשרתים במילואים.
    החברה קיבלה את פרס מגן המילואים בעקבות פעילותה הרבה בתחום.
    כחלק מפעילות החברה בתחום, אנו מעניקים בונוס לשכר לעובדים המשרתים במילואים.
לכל המשרות הפתוחות בפמי פרימיום לחץ כאן

תרבות ארגונית המעודדת מצוינות בשירות

התרבות הארגונית של פמי פרימיום מבוססת על חתירה מתמדת להשגת שביעות רצון מלאה של לקוחותיה ועובדיה.

להטמעת התרבות הארגונית קיימת חשיבות רבה כגורם מפתח להצלחתנו.

החברה חרתה על דגלה את הערכים: אנושיות, יצירתיות, פשטות ומצוינות.

כל פעולה הנעשית בחברה נמדדת בהתאם למימוש הערכים הלכה למעשה. הן בטיפול בפניות הלקוחות והן במענה לצורכי העובדים.

בכדי לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות, אנו משקיעים מחשבה רבה ומשאבים בפיתוח המשאב האנושי בחברה.

עובדים המרגישים כי החברה רוצה את הצלחתם ומעוניינת שיתפתחו וילמדו במסגרת תפקידם, ירגישו חיבור רגשי חזק ויתרמו מעל ומעבר להצלחת החברה.

אנו מקדמים תרבות של למידה, התמקצעות, פיתוח אישי, קידום, סבלנות והקשבה הדדית. כל זה בשילוב תהליכי מדידה, בקרה ושיפור תמידיים.

תהליכי הגיוס מאפשרים לנו לבחור את העובדים והמנהלים הטובים ביותר והמתאימים ביותר לחברה. אנו משקיעים רבות בתהליכי הכשרה וקליטה של עובדים ומנהלים חדשים.

רבים מעובדי החברה נמצאים בה לאורך תקופה ארוכה, צומחים ומתקדמים בה לתפקידים נוספים, ולאורך כל הדרך לומדים ומתפתחים.

אנו מקנים חשיבות רבה לתהליכי הניהול וההעצמה של העובדים והמנהלים. לקיחת אחריות וצמיחה ניהולית מקדמים אותנו בכל יום אל המטרות.

עובדי החברה קרויים בפינו "שחקני נשמה" – הם מרגישים קשורים ומחוברים לחברה, למנהלים ולהצלחות העסקיות שלנו.

אנו מאמינים שכשיש לנו את האנשים הטובים ביותר – נצליח לעמוד בכל יעד אליו נשאף.

למען הקהילה

אנו מאמינים כי על כולנו מוטלת האחריות ליצור שינוי לטובה בחברה הישראלית.
לשם כך השקענו זמן וכסף במשך שנים רבות במתן סיוע ותמיכה למוסדות ועמותות, אשר מקדישים עצמם לשיפור חייהם של אלו אשר גורלם לא שפר עליהם.

מדי שנה, פעמיים בשנה, אנו רותמים את עובדי וספקי פמי פרימיום ובני משפחותיהם למגוון רחב של פעילויות התנדבות כגון שיפוצים, חלוקת מזון, אימוץ כיתות וכו'. הפעילות תורמת לכל אחד מעובדי החברה ומזכירה לכולנו את המהות האמיתית של החיים הסיפוק שבנתינה.

 

Designed by propaganda

img23

FEEDBACK

Description

img24

Accessibility Statement

הצהרת נגישות: חברת פמי פרימיום בע"מ הסדרי הנגישות בפמי פרימיום "פמי פרימיום" פועלת רבות להנגיש את שירותיה לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודיים. החברה משקיעה משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה ולכן בוצעו שינויים במבנים, בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. בקשות בנושא נגישות במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברה הגב' ליאת אסיף באחת מהדרכים הבאות: טלפון: 052-5916399 בדאר אלקטרוני: LiatAsi@femi.com אתר האינטרנט החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 – "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה .AA תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג-,2013 בכפוף לסייגים שלהלן: • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AAומסמך WCAG2.0 הבינלאומי. • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור מספר דפדפנים. • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים Enterו Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. ראו סעיף תפעול האתר להרחבה. • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כאמור לעיל. • מותאם לתוכנת קורא מסך .NVDA תפעול האתר ועזרי נגישות: באתר זה קיים כפתור נגישות. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. תפריט הנגישות כולל את היכולות הבאות: • התאמה לקרא מסך • ניווט מקלדת • הגדלת פונט • שינוי ניגודיות צבעים • גופן קריא • הפסקת הנפשות יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות. אם נתקלת בקושי לגלוש באתר או יש לך הערה בנושא, באפשרותך לתאר את סיבת הפנייה ואנו ניצור עמך קשר.